Products

محصولات پایازیست

دستگاه آنالایزر گازهای خونی EasyBloodGas

با درک نیاز تکنسینهای آزمایشگاهی از طراحی ساده ماژولار برای محصولات آنالایزر گازهای خونی شرکتMEDICA استفاده شده است. این دستگاهها دارای رابط کاربری ساده هستند و هزینه را برای هر نمونه کاهش می دهند. همه اجزای این دستگاه ترکیبی از ماژولهای ساده است که به راحتی برای کاربر قابل دسترس می باشد. تعمیر و نگهداری روزمره این دستگاهها محدود به جایگزینی ماژول معرف و تیوب پمپ است. تکنسینهای آزمایشگاه می توانند علاوه بر آسانی کار کردن با آنالایزر گازهای خونی MEDICAاز دقت در نتایج و هزینه تست ارزان آن بهره مند شوند.

دستگاه آنالایزر گازهای خونی EasyBloodGasشرکت MEDICA روش سنتی بررسی گازهای خونی را در یک فرمت جدید ارائه می دهد. تمام اجزای آنالیز کننده در یک ماژول ساده طراحی شده اند که به راحتی در دسترس کاربر قرار می گیرند. نگهداری این دستگاه محدود به جایگزینی ماژول‌های معرف، الکترودها و تیوب پمپ است. دستگاه آنالایزر گازهای خونی EasyBloodGas مقدار PO2 ،PCO2 و PH را اندازه گیری و ۱۱ پارامتر دیگر را نیز محاسبه می کند. پارامترهای بیمار مثل FIO2 و HB را می توان با استفاده از صفحه کلید دیجیتال به نتایج بیمار افزود. فاکتورهای اندازه گیری شده و آنالیز شده، نمایش ، چاپ یا از طریق شبکه LIS انتقال داده می شود . منوی ساده دستگاه، کاربر را در استفاده راحت تر یاری می دهد. طراحی مبتکرانه، مراقبت و نگهداری را ساده کرده است و نیاز آزمایشگاه های دور در کشور که به متخصصین دسترسی ندارند را نیز برطرف کرده است. ماژولار بودن دستگاه، باز و بسته کردن آن را بسیار آسان کرده است و نیازی به قراردادهای پر هزینه خدمات نیست.

قابلیت های دستگاه شامل :

1- استفاده آسان

2-عملکرد و کاربری ساده دستگاه

3- انجام نمونه برداری بصورت لوله موئین و سرنگ.

4-شستشوی خودکار پروب نمونه بردار که باعث ایجاد دقت در نمونه برداری و ایمنی بالا میشود.

5- نصب آسان، اقتصادی و ایمن ماژول محلول مصرفی

6-جایگزینی مخزن های حجیم گاز با پک مصرفی

7- طراحی الکترود بدون نیاز به نگهداری ، نصب سریع و بدون خطا و قابل تعویض توسط کاربر

 

8-کاربری آسان با استفاده از صفحه کلید لمسی

9-قابلیت برنامه ریزی ساده نرم افزاردستگاه و انتخاب گزینه مطلوب برای هر آزمایشگاه شامل حد رفرنس، کنترل کیفی ، مشخصات اپراتور و اطلاعات بیمار

10-ماژول حسگر دارای نمونه بردار با قابلیت شستشو خودکار

11- سنسورماژول وVALVE از جنس سرامیک با عمری طولانی

12-نگهداری آسان

بدستگاهEasy Blood Gas توسط هر شخص در هر زمان و مکانی قابل نگهداری است. طراحی مبتکرانه کاربری را بسیار آسان کرده و همچنین باعث سهولت درکار فنی در آزمایشگاه هایی با محدودیت پرسنل فنی می شود . اکثر نیازهای فنی و کاربری به صورت تلفنی قابل رفع می باشند.نحوه ی جداسازی قطعات و سر هم بندی آنها در صورت نیاز بسیار آسان می باشد.جداسازی ماژول سه گانه (ماژول محلول مصرفی ، ماژول حسگر ، و ماژول valve ) بدون نیاز به ابزار انجام می شود.

13-کنترل کیفیت جامع و مدیریت اطلاعات

برنامه کنترل کیفیت دستگاه Easy Blood Gas آمار کامل نتایج کنترل کیفیت برای ۳۰ بیمار را در سه مرحله، محاسبه و ذخیره می‍کند. جدول چاپ شده Levey-Jennings روند تغییرات را بصورت بصری نشان می‍دهد. با استفاده از برنامه مدیریت اطلاعات، می‍توان نتایج ذخیره شده همه بیماران را با دامنه ذخیره شده در سیستم، مقایسه کرد و نتایج خارج از محدوده را شناسایی نمود. در این سیستم امکان ذخیره سازی نتایج تا ۶۰ بیمار وجود دارد.

14-قیمت پایین خرید آنالایزر و هزینه ی پایین قیمت تمام شده ی تست ها